FANDOM

Operacja Hydra
Tryby operacji Hydra - są paroma różnymi trybami, które zostały dodane jako część operacji Hydra.

Każdy gracz CS:GO może grać w te tryby, lecz tylko posiadacze operacji Hydra zbierają punkty doświadczenia do ulepszenia gwiazdek - co pięć gwiazdek ulepszana jest odznaka.

Tryby te są podzielone na trzy części, przy czym każdy tryb zmienia się co tydzień.

TygodnieEdytuj

TrybyEdytuj

SkrzydłowyEdytuj

Skrzydłowy jest trybem, w którym rozgrywane są mecze 2 na 2 na jedną strefę detonacji.

Podczas, gdy gramy w tym trybie naliczana jest osobna ranga. Ilość rund wynosi 16, a więc, żeby wygrać trzeba zdobyć 9 rund.

Ekspert broniEdytuj

Ekspert broni jest trybem, w którym rozgrywane są mecze 5 na 5.

W trybie tym nie wolno kupować tych samych broni - więc gdy raz kupiliśmy AK-47 to już nie możemy do końca meczu go ponownie kupić. Ilość rund wynosi 20.

W aktualizacji w dniu 27 czerwca 2017 roku zostały zmienione trzy rzeczy:

  • Ilość rund to 20.
  • Zakazano wykorzystywania autosnajperek (G3SG1 oraz SCAR-20).
  • Zwiększono bonus za przegraną.

Gry wojenneEdytuj

Gry wojenne są zbiorem sześciu różnych trybów:

Pod koniec danego trybu jest głosowanie nad następnym trybem.

CiężkozbrojniEdytuj

Ciężki Pancerz

Ciężkozbrojni jest trybem, w którym jedna osoba ma możliwość zakupu ciężkiego pancerza za 6,000. Dana osoba nie może grać takimi broniami jak AK-47, ani nie może go kupić koledze z drużyny, ani też podnieść po kimś. Szybkość podczas noszenia tego pancerza wynosi 130.

W główkę!Edytuj

W główkę! jest trybem Deathmatch, w którym można zabić przeciwnika jedynie strzałem w głowę.

Łowcy-zbieraczeEdytuj

Łowcy-zbieracze jest trybem, w którym za każde zabójstwo zdobywa się znacznik i kto zdobędzie najwięcej znaczników ten wygrywa - można także podnieść znacznik po swoim koledze z drużyny, żeby przeciwnik go nie zebrał.

Pchnij i poraź!Edytuj

Pchnij i poraź! jest trybem na bliski dystans, w którym gracz ma do dyspozycji jedynie: Zeus x27, nóż oraz granaty.

Latający skautEdytuj

Latający skaut jest trybem, który posiada zmniejszoną grawitację i jedynymi broniami co są dostępne w tym trybie to: SSG 08 i nóż.

Opanowanie spustuEdytuj

Opanowanie spustu jest trybem, w którym każdy nietrafiony strzał w przeciwnika odejmuje życie (za każdy hit średnio 13-14 HP). Przez nietrafianie przeciwnika w tym trybie nie można się zabić (zostaje na samym końcu 1 HP).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki