FANDOM

Operacja Hydra
Operacja Hydra.png
Data wydania: 23 maja 2017
Data zakończenia: wrzesień 2017
Skrzynia: Skrzynia Operacji Hydra
Poprzednia: Operacja Wildfire
Następna: Brak
Kampanie: Hydra
Źródło: Operacja Wildfire

Operacja Hydra jest ósmą operacją Counter-Strike: Global Offensive.

OpisEdytuj

Operacja Hydra została wdrożona do gry 23 maja 2017 roku wraz z czterema nowymi mapami społeczności, trzema z poprzednich operacji (Agency, Black Gold oraz Insertion) oraz dwoma przeznaczonymi jedynie do misji albo trybów w cenie 5.99 dolarów lub 5.60 euro.

Operacja zakończy się prawdopodobnie we wrześniu 2017 roku.

Wszystkie mapy operacyjne są dostępne za darmo dla wszystkich graczy na oficjalnych serwerach.

Tryby operacji HydraEdytuj

Osobny artykuł: Tryby operacji Hydra

  • Skrzydłowy - Pojedynek 2 na 2 na jedną strefę detonacji - 16 rund.
  • Ekspert broni - Pojedynek 5 na 5 - gdy się zakupi daną broń nie można ją zakupić ponownie - 20 rund.
  • Gry wojenne - Różne unikalne tryby rozrywki. Pod koniec meczu odbywa się głosowanie nad następnym trybem:
    • Ciężkozbrojni - Tryb uproszczony, zamach bombowy. W trybie tym w menu kupowania dostępny jest Ciężki Pancerz.
    • W główkę! - Tryb deathmatch, w którym można zabić jedynie poprzez strzały w głowę.
    • Łowcy-zbieracze - Za każde zabójstwo wylatuje znacznik i trzeba jak najwięcej tych znaczników zebrać.
    • Pchnij i poraź! - Trzeba podejść na blisko - dostępny jest jedynie Zeus x27.
    • Latający skaut - W tym trybie posiada się: SSG 08, nóż oraz specjalną grawitację.
    • Opanowanie spustu - Za każdy nietrafiony strzał odejmowane są punkty zdrowia.

MapyEdytuj

Kolekcje broniEdytuj

Przepustka

SkrzyniaEdytuj

Skrzynia Operacji Hydra
Skrzynia Operacji Hydra

Kampanie operacjiEdytuj

  • Kampania Hydra Hydra jest to kampania z misjami, które polegają na grze kooperacyjnej - w celu ochronienia strefy detonacji.

Odznaka OperacjiEdytuj

Odznaki Operacji Hydra.png
Podobnie jak poprzednie operacje Odznaka Operacji Hydra śledzi zakończone misje gracza i dodatkowo można je zdobyć poprzez granie w różnorakie tryby.
  • Brąz: Kupienie przepustki.
  • Srebro: Jest dawane za 5 gwiazdek.
  • Złoto: Jest dawane za 18 gwiazdek.
  • Diament: Jest dawane za 25 gwiazdek.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki