FANDOM

Operacja Hydra
Operacja Hydra
Data wydania: 23 maja 2017
Data zakończenia: 13 listopada 2017
Skrzynia: Skrzynia Operacji Hydra
Poprzednia: Operacja Wildfire
Następna: Brak
Kampanie: Hydra
Źródło: Operacja Wildfire

Operacja Hydra jest ósmą operacją Counter-Strike: Global Offensive.

OpisEdytuj

Operacja Hydra została wdrożona do gry 23 maja 2017 roku wraz z czterema nowymi mapami społeczności, trzema z poprzednich operacji (Agency, Black Gold oraz Insertion) oraz dwoma przeznaczonymi jedynie do misji albo trybów w cenie 5.99 dolarów lub 5.60 euro.

Operacja zakończy się w listopadzie 2017 roku [1].

Wszystkie mapy operacyjne są dostępne za darmo dla wszystkich graczy na oficjalnych serwerach.

Tryby operacji HydraEdytuj

Osobny artykuł: Tryby operacji Hydra

  • Skrzydłowy - Pojedynek 2 na 2 na jedną strefę detonacji - 16 rund.
  • Ekspert broni - Pojedynek 5 na 5 - gdy się zakupi daną broń nie można ją zakupić ponownie - 20 rund.
  • Gry wojenne - Różne unikalne tryby rozrywki. Pod koniec meczu odbywa się głosowanie nad następnym trybem:
    • Ciężkozbrojni - Tryb uproszczony, zamach bombowy. W trybie tym w menu kupowania dostępny jest Ciężki Pancerz.
    • W główkę! - Tryb deathmatch, w którym można zabić jedynie poprzez strzały w głowę.
    • Łowcy-zbieracze - Za każde zabójstwo wylatuje znacznik i trzeba jak najwięcej tych znaczników zebrać.
    • Pchnij i poraź! - Trzeba podejść na blisko - dostępny jest jedynie Zeus x27.
    • Latający skaut - W tym trybie posiada się: SSG 08, nóż oraz specjalną grawitację.
    • Opanowanie spustu - Za każdy nietrafiony strzał odejmowane są punkty zdrowia.

MapyEdytuj

Kolekcje broniEdytuj

Przepustka Operacji Hydra

SkrzyniaEdytuj

Skrzynia Operacji Hydra
Skrzynia Operacji Hydra

Kampanie operacjiEdytuj

  • Kampania Hydra Hydra jest to kampania z misjami, które polegają na grze kooperacyjnej - w celu ochronienia strefy detonacji.

Odznaka OperacjiEdytuj

Odznaki Operacji Hydra
Podobnie jak poprzednie operacje Odznaka Operacji Hydra śledzi zakończone misje gracza i dodatkowo można je zdobyć poprzez granie w różnorakie tryby.
  • Brąz: Kupienie przepustki.
  • Srebro: Jest dawane za 5 gwiazdek.
  • Złoto: Jest dawane za 18 gwiazdek.
  • Diament: Jest dawane za 25 gwiazdek.

Przypisy Edytuj

  1. http://blog.counter-strike.net/index.php/2017/09/19342/