FANDOM

Nadzór.png
Nadzór (ang. Overwatch) jest to system oceniania różnych graczy, którzy otrzymali raporty za oszustwa. Za poprawne ocenienie danego nadzoru przyznawane są punkty do prywatnych rang (zostało to dodane w aktualizacji w dniu 10 czerwca 2015 roku). Za parę negatywnie ocenionych nadzorów można go stracić.

Jest systemem ułatwiającym Valve w identyfikacji oszustów. W nadzorze podejrzany posiada nazwę "The Suspect", a pozostali gracze posiadają losowe nazwy. Pokazuje 8 rund i później oceniający stwierdza czy podejrzany posiada oszustwa czy też nie. Trwa maksymalnie 10 minut.

Po odłożeniu osądu można go ocenić później.

OpcjeEdytuj

  • Duża szkodliwość: Wspomaganie celowania - autocelowanie, redukcja lub eliminacja rozrzutu różnych broni.
  • Duża szkodliwość: Wspomaganie pola widzenia - widzenie przez ściany oraz poprzez rzucony granat dymny, redukcja lub eliminacja oślepienia.
  • Duża szkodliwość: Inne wspomaganie spoza gry - speedhack, skrypty automatycznych skoków, widok do góry nogami, itp.
  • Mała szkodliwość: Griefing - umyślne strzelanie do kolegów z drużyny bądź dawanie się postrzelić.
Edycja Counter-Strike: Global Offensive - Rozgrywka
AntyterroryściBombsiteBotyDwupak - Narzędzie zmiany StatTrak™Easter Eggi
Kontrakt kolekcji Handel BroniąKrewKuraLista broniLista mapNadzórOferta zakupu
Opakowania na prezentyPieniądzePojęciaRadioRespawnRozrzutStatTrakStopnieŚmierć
Tabliczka z nazwąTerroryściZakładnik
Tryby gry
DeathmatchDemolkaObrońcaPrime Account MatchmakingSerwery społecznościSzturm kooperacyjny
TurniejowyUproszczonyUprowadzenieWyścig ZbrojeńZamach bombowy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki