Kurs szkoleniowy
Kurs szkoleniowy
Scenariusz: Trening
Terroryści: Phoenix Connexion (cele)
Antyterroryści: SEAL Team 6 (gracz)
GSG-9 (cel)
Wydanie: CS:GO 20 sierpnia 2012
Twórca: USA - flaga Valve

Kurs szkoleniowy jest to mapa treningowa występująca w Counter-Strike: Global Offensive i została ona dodana w becie 20 sierpnia 2012 roku, czyli dzień przed detalicznym wydaniem.

OpisEdytuj

OgólneEdytuj

Niewidzialny instruktor wysyła werbalne wskazówki graczowi w trakcie trwania szkolenia za pomocą radia.

Pierwsza misjaEdytuj

Bierzesz MP7, a następnie strzelasz w cel. Po zakończeniu ponownie bierzesz tą broń i strzelasz w terrorystów (nie wolno strzelać do antyterrorystów. Następnie trzeci raz bierzesz MP7 i twoimi zadaniami są: kontrola rozrzutu, strzelanie w cel przez deskę oraz w kucnięciu strzelanie w cel.

Druga misjaEdytuj

Strzelanie w cel karabinem M4A4 oraz/lub pistoletem Five-SeveN, przy czym karabin posiada jeden magazynek, a Five-SeveN dwa.

Trzecia misjaEdytuj

Twoim zadaniem jest rzucanie granatami zaczepnymi tak, aby wybuchły wszystkie manekiny (w liczbie 6).

Czwarta misjaEdytuj

Bierzesz pistolet Glock-18. Pierwszym zadaniem jest jak najszybsze strzelenie w dwa cele odległe od siebie i ostatecznie pokaże się czas reakcji. Następnym zadaniem jest wzięcie Glocka i odwrócenie się od lecącego granatu błyskowo-hukowego.

Piąta misjaEdytuj

Bierzesz bombę i twoim zadaniem jest podłożenie właśnie tej bomby na strefie detonacji A. Po podłożeniu bomby, następnym zadaniem jest rozbrojenie bomby na strefie detonacji B.

Szósta misjaEdytuj

Bierzesz dowolną broń z następujących: P90, PP-Bizon, AK-47, M4A4 i AWP oraz nóż, Granat zaczepny i pistolet Five-SeveN. Po przejściu przez drzwi strzelasz w cel, następnie w terrorystów. Później poprzez kucnięcie trzeba przejść dalej i zabijasz następnych terrorystów. Na samym końcu jest pokazany czas, w jakim została wykonana szósta misja. Można ją powtórzyć.

GaleriaEdytuj

Kurs szkoleniowy
Pierwsza misja
Kurs szkoleniowy - 2
Druga misja
Kurs szkoleniowy - 3
Trzecia misja
Kurs szkoleniowy - 4
Czwarta misja
Kurs szkoleniowy - 5
Piąta misja
Kurs szkoleniowy - 6
Szósta misja

CiekawostkiEdytuj

  • Wszelakie skórki broni są wyłączone na tej mapie.
  • Patrząc na rękawiczki antyterrorystów SEAL Team 6 oraz na głos instruktora gracz może znajdować się w bazie wojskowej gdzieś w USA - flaga Stanach Zjednoczonych Ameryki albo w amerykańskiej bazie sterowanej za granicą.
Edycja CS:GO - Mapy
Dust II
Dust 2
Grupa Delta
AustriaCacheInfernoMirageShipped
Grupa Sigma
CanalsCobblestoneNukeOverpassTrain
Zakładnicy
AgencyAssaultInsertionItalyOffice
Wyścig Zbrojeń
BaggageLakeMonasterySafehouseShootsSt. Marc
Demolka
BankLakeSafehouseShortdustSt. MarcSugarcane
Latający skaut
DizzyLakeSafehouseShoots
Skrzydłowy
CobblestoneInfernoLakeOverpassRialtoShortdustTrain
Turniejowy
AgencyCacheCanalsCobblestoneDust 2InfernoMirageNukeOfficeOverpassTrain
Usunięte mapy z puli
AztecDustMilitiaShorttrainVertigo
Operacja Payback Operacja Payback
DowntownFavelaLibraryMotelMuseumSeasideThunder
Operacja Bravo Operacja Bravo
AgencyAliCacheChinatownCobblestoneGwaliorOverpassRuinsSeasideSiege
Operacja Phoenix Operacja Phoenix
AgencyAliCacheDowntownFavelaMotelSeasideThunder
Operacja Breakout Operacja Breakout
Black GoldCastleInsertionMistOvergrownRush
Operacja Vanguard Operacja Vanguard
BackalleyBazaarFacadeMarquisSeasonTrainWorkout
Operacja Bloodhound Operacja Bloodhound
AgencyCrashsiteLogRailsResortSeasonZoo
Operacja Wildfire Operacja Wildfire
CoastCruiseEmpireMiklaNukePhoenix CompoundRoyalSantoriniTulip
Operacja Hydra Operacja Hydra
AgencyAustriaBlack GoldDizzyInsertionLiteRialtoShippedThrill
Inne
Kurs szkoleniowy