FANDOM

Easter Eggi - różnego rodzaju nawiązania do różnych rzeczy. W CS:GO zazwyczaj są one wyrażane poprzez niektóre Graffiti (więcej w owym artykule) oraz znajdujące się na mapach dodatki których wytłumaczenie stanowi zagadkę.

Niektóre Easter Eggi Edytuj

UWAGA! Sekcja zawiera elementy które warto odkryć samemu!

Dust IIEdytuj

  • Pizzerie które są na owej mapie to nawiązanie do Pizzerii w Maroko - flaga Maroku (w którym odbywa się akcja na Dust 2) które rywalizują o klientelę.
  • Na mapie znajdują się samochody takie jak Trabant czy Hummer.
  • Na respawnie TT na ścianie pisze po arabsku "Freeman tu był" - nawiązanie do Gordona Freemana z Half-Life.

InfernoEdytuj

  • Słup znajdujący się koło respa CT to filar z El Dorado znaleziony w wyprawie z XX wieku.
  • Szczekający pies w Apartamentach, którego słychać gdy staniemy przed jednymi z drzwi, to prawdopodobnie nawiązanie do pewnego psa zmarłej Włochy - flaga Włoszki, który szczekał przez tydzień od jej śmierci.

NukeEdytuj

  • Samochody na tej mapie mają rejestrację DE_NUKE.
  • Na starej wersji mapy koło respawnu TT leżały zwłoki które są nawiązaniem do pewnego ochroniarza z Korea Północna - flaga Korei Północnej, który został zabity w ataku terrorystycznym ISIS.
  • Kiedyś na Nuke'u na jednym z budynków był kwadrat z memami z USA - flaga Gabem Newell'em - współtwórcą CS:GO. Został usunięty w 2013 roku.
  • Pod ziemią na różnych wersjach mapy możemy znaleźć zabawne figury geometryczne przypominające buźki, słupy a po stanięciu w owym miejscu nasz ekran będzie miał tzw. "fazę widoku" i będzie rozmazany.

CacheEdytuj

  • Cała ta mapa oraz elektrownia to Czarnobyl - miasto na Ukraina - flaga Ukrainie w którym doszło do największej w historii Katastrofy Nuklearnej.
  • Cache - bombsite A
    Na mapie możemy znaleźć w paru miejscach Sierp i młot - symbol komunizmu - na przykład na głównym wejściu na strefę detonacji A.
  • Na bramie garażowej na respawnie TT są podpisy twórców.

OverpassEdytuj

  • Mimo, iż mapa ma miejsce w Berlinie w Niemcy - flaga Niemczech to owa, smukła wieża na tej mapie to wieża telewizyjna z innego miasta w Niemczech.
  • Na respawnie Antyterrorystów gdy strzelimy w bankomat to wylecą nam pieniądze które niestety NIE DAJĄ nam pieniędzy podczas rundy.
  • TTK Bank z tej mapy naprawdę istnieje i jest popularnym bankiem w Niemcy - flaga Niemczech.
  • Na ścianie przy balonach jest graffiti z Dragon Lore'a.

MilitiaEdytuj

  • Na parterze przyglądając się monitorowi komputera zauważymy, że system operacyjny ma nazwę "fart" co jest odniesieniem do realnego Windowsa XP.
  • Na spawnie CT znajdziemy tabliczkę o znaczeniu "Brak wejścia. Pies.", oraz starą skrzynkę na listy.

PozostałeEdytuj

  • Na AK-47 jest napisane "Made in Poland" (Polska - flaga pol. Wyprodukowano w Polsce).
  • W grze istnieje komenda po której wpisaniu, w naszym interfejsie będziemy mieli język piracki.
  • Na kilku mapach (np. Office) niektórzy antyterroryści wyglądają jak prowadzący programu "Pogromcy Mitów" - USA - flaga Adam Savage.
  • Za niektórymi mapami (obszar niedostępny normalnie podczas gry) znajduje się czarny narożnik. Po stanięciu w takim miejscu słyszymy różne dźwięki z gry.
  • Na mapach Mirage, Dust, Dust II oraz Shortdust możemy zaobserwować arabskie napisy, które są nawiązaniem do postaci z innych gier Valve.
  • 26 kwietnia 2013 w interfejsie po wejściu w ustawienia i wpisania łatwego kodu pojawiały nam się kondolencje. Było to prawdopodobnie nawiązanie do masakry w Niemcy - flaga Erfurcie (26 kwietnia 2002), której sprawca był zainspirowany pierwszą grą z serii Counter-Strike.
  • Skórka "Asiimov" ma na sobie znak znanego Szwecja - flaga szwedzkiego DJ'a i producenta muzycznego Avicii (dwa trójkąty).
  • Na wszystkich, oficjalnych mapach (oprócz Dust II i Nuke) w ukrytych, niedostępnych miejscach znajduje się dziwny znak przypominający pająka lub człowieka z wieloma rękami i nogami.

Pozostałe linki Edytuj

  • Graffiti (niektóre z nich to również Easter Eggi)
Edycja Counter-Strike: Global Offensive - Rozgrywka
AntyterroryściBombsiteBotyDwupak - Narzędzie zmiany StatTrak™Easter Eggi
Kontrakt kolekcji Handel BroniąKrewKuraLista broniLista mapNadzórOferta zakupu
Opakowania na prezentyPieniądzePojęciaRadioRespawnRozrzutStatTrakStopnieŚmierć
Tabliczka z nazwąTerroryściZakładnik
Tryby gry
DeathmatchDemolkaEkspert broniGry wojenneLatający skautObrońcaPrime Account Matchmaking
Serwery społecznościSkrzydłowyStrefa ZagrożeniaSzturm kooperacyjnyTrust FactorTurniejowy
UproszczonyUprowadzenieWyścig ZbrojeńZamach bombowy