FANDOM

Counter-Strike Global Offensive.png
Counter-Strike: Global Offensive jest to wieloosobowa gra komputerowa należąca do gatunku FPS (First-person shooter). Jej twórcą oraz wydawcą jest USA Valve Corporation oraz Hidden Path Entertainment.

W grze występują także zestawy muzyczne, które grają jak dany gracz posiadający ten zestaw zdobędzie MVP.

W dniu 25 grudnia 2016 roku został wydany (obecnie w wersji beta) mod o nazwie Counter-Strike: Classic Offensive, który umożliwia granie na obecnym silniku gry w starszą wersję Counter-Strike'a.

TrybyEdytuj

Gra posiada siedem trybów:

  • Deathmatch - polega na zakupie dowolnej broni i pokonujesz jak największą liczbę przeciwników. Maksymalnie 8 osób w jednej drużynie. Na każdej mapie w tym trybie występują kury.
  • Uproszczony - polega na podkładaniu bomb (terroryści) oraz rozbrojeniu ich (antyterroryści) na dwóch strefach detonacji. W tym trybie można kupić broń, na którą Cię stać (w pierwszej rundzie można tylko pistolety). Maksymalnie 10 osób w jednej drużynie.
  • Turniejowy - polega na tym samym co uproszczony, lecz z tą różnicą, że poprzez wygranie turniejowych meczy można zdobyć rangę. Pierwszą rangę dostaje się po 10 wygranych meczach. Maksymalnie 5 osób w jednej drużynie.
  • Wyścig Zbrojeń - tryb ten jest bardzo podobny do trybu Deathmatch, lecz różni się jedynie tym, że gra się do 16 punktów (mając 16 punkt musisz pokonać wroga z noża) oraz że na każdym poziomie jest dawana inna broń - niedostępne jest menu zakupu.
  • Demolka - tryb ten jest podobny do trybów Wyścig Zbrojeń oraz Uproszczony. W tym trybie chodzi o podkładanie bomby/rozbrojeniu bomby na jednej strefie detonacji.
  • Szturm kooperacyjny - tryb, który polega na tym, że dwóch graczy musi odeprzeć 5 terrorystów według scenariusza.
  • Obrońca - tryb, który polega na tym, że dwóch graczy musi odeprzeć 5 wrogów.

MapyEdytuj

BronieEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki