FANDOM

Cache - bombsite A
Bombsite (ang. Strefa Detonacji) - miejsce, w którym terroryści mają za zadanie podłożyć bombę C4, a celem antyterrorystów jest ochronić tą strefę.

Jest to wyszczególniona strefa, w której można podkładać bomby.

CiekawostkiEdytuj

  • W trybach: turniejowym oraz uproszczonym ilość stref detonacji to 2, a na demolce jest tylko jedna.
  • Na mapie Library występowała jedna strefa detonacji.
  • Na paru mapach (np. Overpass, Train, Dust oraz Favela) można podkładać bomby w niezauważalnym miejscu.
  • Na trzech mapach (Cobblestone, Dust oraz Overpass) strefa detonacji A leży na spawnie antyterrorystów.
  • W CS:GO zostały zmienione strefy detonacji na mapie Inferno - tam gdzie we wcześniejszych wersjach była strefa A teraz jest strefa B i na odwrót.
  • Od operacji Bloodhound występują misje kooperacyjne, które polegają na obronie strefy detonacji i zabiciu określonej liczby przeciwników z określonej/dowolnej broni (w zależności od misji).
  • W trybie operacji Hydra o nazwie "Skrzydłowy" występuje tylko jedna strefa detonacji (ponieważ jest rozgrywana na mapach trybu Demolka), natomiast w trybie "Ekspert broni" dwie (bo jest rozgrywana na normalnych mapach).
  • W dniu 13 listopada 2017 roku tryb Skrzydłowy został oficjalnie dodany do gry - nadal posiada on jedną strefę detonacji, lecz nie jest grana już tylko na mapach trybu Demolka.
Edycja Counter-Strike: Global Offensive - Rozgrywka
AntyterroryściBombsiteBotyDwupak - Narzędzie zmiany StatTrak™Easter Eggi
Kontrakt kolekcji Handel BroniąKrewKuraLista broniLista mapNadzórOferta zakupu
Opakowania na prezentyPieniądzePojęciaRadioRespawnRozrzutStatTrakStopnieŚmierć
Tabliczka z nazwąTerroryściZakładnik
Tryby gry
DeathmatchDemolkaEkspert broniGry wojenneLatający skautObrońcaPrime Account Matchmaking
Serwery społecznościSkrzydłowySzturm kooperacyjnyTrust FactorTurniejowyUproszczony
UprowadzenieWyścig ZbrojeńZamach bombowy